بازار هدف

جایزه 3 میلیون دلاری IBM برای مسابقه هوش مصنوعی

mohamad zam | شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ب.ظ

شما هم به هوش مصنوعی علاقه دارید؟ به برنده شدن چند میلیون دلار می اندیشید؟ اگر پاسختان مثبت است می توانید با تفکر و ثبت یک ایده نو در سیستم AI Xprize یا هوش مصنوعی Xprize شانس خود را امتحان کنید.هوش مصنوعی و محاسبات عددی شناختی تیم های مختلفی را در سراسر جهان به رقابت برای طراحی و ساخت روش های تعاملی بین انسان و هوش مصنوعی برای حل بزرگترین مسائل حل نشده جهان واداشته است.

امیر بی فاطمی مدیر بخش جوایز شرکت IBM Watson AI Xprize گفته است: "ما فرصت فوق العاده ای برای استفاده از نسل در حال ظهور به عنوان حل کننده مشکلات با استفاده از هوش مصنوعی (Artificial intelligence) داریم."

ماهیت "باز" بودن این رقابت به تیم ها اجازه می دهد که که ابتدا مسائل و چالش های خود را راه های حل مسائل خود را که با تکنولوژی های هوش مصنوعی حل کرده اند را در سایت اشتراک بگذارند تا شاید سایرین راه های بهینه تری برایشان بیابند."

سه تیم فینالیست در نهایت در کنفرانس TED 2020 ،جایی که می توانند کنفرانسی بسیار جذاب و شوک آور ارائه داده و برنده جایزه های به ترتیب 3میلیون دلاری، 1 میلیون دلاری و 500هزار دلاری را از آن خود کنند.

برای آنکه بفهمید چگونه قضاوت خواهد شد، طیف وسیعی از چالش های مختلف و راه حل های ممکن برای حل آن مسئله آزمایش خواهد شد. بین فاطمی در گزارش خود گفت: "پروپوزال هر تیم و هدف و متد ارزیابی آن گروه برای حل مساله را خودشان تعیین  میکنند. تیم هایی که راه حل و مسائل آن ها مقیاس پذیر در حوزه هوش مصنوعیو سازگار باشد، که بتواند مسائل خاصی را حل کند را می پذیرند. " 

اگر شما هم در حوزه هوش مصنوعی فعالیت دارید می توانید فرم را در این سایت پر کرده و ارسال کنید... لینک ثبت نام 

  • mohamad zam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی