بازار هدف

خودروی اپل

mohamad zam | پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ق.ظ
اشتهای سیری ناپذیر این غول در زمینه دیجیتال حالا در حال سرایت به صنعت خودرو سازی است. کمپانی اپل به تازگی پتنتی با موضوع سیستم فرمان خودروهای مفصل دار به ثبت رسانده است. این پتنت با همکاری شرکت سوئدی BAE که در زمینه خودروهای نظامی است همکاری خود را آغاز کرده و در همین راستا این غول تکنولوژی می تواند با کمک این شرکت پیشرو در زمینه خودروسازی پیشرفت زیادی داشته باشد.
 
خودروی اپل


درحالی که هر روز خبرهایی از پتنت های خودروی اپل می بینیم به نظر میرسد این پتنت با مکانیزم پتنت سیستم های قبلی نیز تفاوتی چندان ندارد.  این مکانیزم ضد گلوله، تمام اتصالات، سیم‌ها، تجهیزات مورد نیاز سیستم انتقال قدرت و شیلنگ‌ها را در خود جای داده است. طبق پتنت منتشر شده‌، این بخش دارای سیستم گرم‌کننده‌ی مخصوصی برای یخ‌زدایی در کنار مکانیزم خاصی برای حذف سنگ‌ریزه از آن، است. بدین وسیله خودروهای نظامی قادر خواهند بود تا بدون نگرانی در خصوص بروز مشکلات، واحد‌های بزرگ‌ و خاص‌تری را به دنبال خود حمل کنند.
 
پتننت اپل


هنوز اطلاعاتی راجع به اینکه چرا این شرکت به صنعت خودروهای سنگی نظامی وارد شده در دسترس نیست اما می توان انتظار یک خودرویی منحصر به فرد همانند سایر محصولات دیگرش را داشت.


  • mohamad zam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی