بازار هدف

گوشی MEIZU سری E با قابلیت های جذاب

mohamad zam | سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ
سری بعدی گوشی های میزو سری E است که در رویداد میزو 20 مرداد ماه 95 یعنی فردا برگزار خواهد شد و از روی تبلیغات این شرکت می توان این تصور را داشت که از سری E رو نمایی خواهد کرد.

گوشی که در تیزرهای این شرکت رویت شده Meizu M3E است و گفته ها و شایعات بر این امر تاکید می کنند که قرار است گوشی دیگری را نیز رونمایی کند. براساس گفته های این شرکت سری بعدی سری میزو E قادر به کنترل خودروی Roewe RX5 مربوط به شرکت SAIC (صنایع خودروسازی شانگهای) است.
 
meizu


گوشی‌های هوشمند سری E میزو از سیستم‌ عامل YunOS علی بابا (Alibaba) قدرت می‌گیرند. این سیستم عامل یک طراحی توزیع لینوکس برای گوشی‌های هوشمند بر مبنای پروژه متن باز اندروید بوده که توسط کمپانی AliCloud، یکی از شرکت‌های وابسته به هلدینگ علی بابا، توسعه یافته است.اولین گوشی حاوی این سیستم عامل K-touch w700 بود در سال 2011 ارائه شد.

از ویژگی های کنترل خودرو می توان به بازکردن قفل خودرو، تنظیم تهویه،روشن خاموش کردن گرمکن ها و... اشاره کرد.

گوشی هوشمند  MEizu M3e دارای یک بدنه تمام فلزی، دارای نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل بوده و از پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی Helio P10 با سرعت پردازشی 1.8 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده و یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. در ضمن یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جانمایی شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی