بازار هدف

رونمایی از دوربین 360 درجه کاسیو

mohamad zam | دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰ ق.ظ
بعد از افزایش کیفیت دوربین ها به Full HD و 3D حالا نوبت به تولید دوربین های 360 درجه است. دوربین Casio EX-FR200 یکی از این محصولات ماژولار است. این محصول دارای دو لنز است و علاوه بر آن می توان به ضد آب و ضربه بودن و ضد یخ بودن آن اشاره کرد که این محصول را برتر کرده است.
 
casio ex fr200


از دیگر مسایل جذاب این دوربین آن است که نیازی به وصل بودن این دوربین به بدنه نیست، کافیست آن را روی یک سطح قرار دهید و با اتصال از طریق بلوتوث یا وای فای از این دوربین استفاده کنید. ویژگی های این دوربین به اینجا ختم نمی شود، شما می توانید لنزها را با زاویه 45 درجه بر روی زمین یا هر سطح صاف دیگری قرار داده و فیلم بگیرید.

در حالت تک لنز حالت فوق عریض با زاویه 208 درجه ، در حالت 180 درجه ای تصویربرداری 3888*3888 پیکسل و در حالت پانومرا با رزولوشن 1864*7456 پیکسل می توان اشاره کرد.

در حالت لنز دوگانه می‌شود ماژول‌ها را به یک وسیله متصل کرد تا به کاربر امکان تصویربرداری کروی یا همان فیلم‌برداری ۳۶۰ درجه‌ داده شود. به لطف این قابلیت می‌توان عکس‌های ۳۶۰ درجه‌ و فیلم‌هایی با کیفیت 4K ضبط کرد.

شما می توانید عکس های خود را از دوربین به موبایل با اپلیکیشن Exilim Album انتقال دهید. همچنین می توانید با نرم افزار Exilim 360 Viewer آن را به کامپیوترمنتقل کنید. این دوربین قرار است اواخر شهریور وارد بازار شود و هنوز راجع به ارسال به سایر نقاط جهان حرفی نزده. 
کاسیو
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی