بازار هدف

برترین آنتی ویروس های 2016

mohamad zam | يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳ ق.ظ

در زیر به معرفی 5 آنتی ویروس رایگان برتر سال 2016 می پردازیم.

1. اویرا 2016 (Avira 2016)
 

avira Antiviruse



سریع، موثر، کاربر پسند همراه با حفاظت از رد گیری 
این آنتی ویروس تاکنون 477 میلیون دانلود داشته است که در نوع خود رقمی قابل توجه است. این نرم افزار سریع و کاربر پسند است. او قادر به شناسایی اپلیکیشن های ناخواسته است و خطاها و آلارم های مزاحم زیادی تولید نمی کند. Avira توانسته 100% فایل های مخرب را در تست های ما شناسایی کند. البته بیت دیفندر و کسپراسکی هم این نمره را گرفته اما اویرا از رقیبان خود یک سر و گردن بالاتر است.

2. بیت دیفندر نسخه رایگان (Bitdefender Antivirus Free Edition)
 

bitdefender



یکی از بهترین ابزارهای شناسایی ویروس ها، سریع با محافظتی کامل
برخی برنامه ها می خواهند همه چیز را درباره شما و آپدیت ها و همه فایل های ناخواسته به شما بگویند اما بیت دیفندر اینگونه نیست. نرم افزار بیت دیفندر مانند نینجا بدون سروصدا دنبال فایل های آلوده و مزاحم گردند و تا زمانی که کارش تمام نشده چیزی نمی گوید. نسخه رایگان آن نیز بدون تبلیغات، سبک و بدون آلارم های مزاحم است.

3.ای وی جی 2016 (AVG AntiVirus Free 2016)
 

AVG



محیط کاربری کاربرپسند، دارای پکیج ها پیشنهادی، اسکن از راه دور
این نرم افزار که سالهاست کار می کند بسیار باهوش است و درباره چیزهایی که شما اطلاعاتی ندارید اطلاعاتی می دهد. داشبورد آن کاربر پسند،اسکنر آن لینکهای دانلود را بررسی می کند.AVG بسیار زیرک است و همچنین به شما امکان اسکن از طریق گوشی هوششمند را به شما می دهد.

4. اواست 2016 (Avast Free AntiVirus 2016) 
 

avast



محافظت در برابر ویروس فایل های مخرب و تامین امنیت در شبکه خانگی شما
این نرم افزار در برابر فایل های مخرب و ویروس ها بسیار قوی عمل می کند همچنین در شبکه های وای فای خانگی ضعف ها و حفره های امنیتی را رفع و اتصال امن را برای شما به ارمغان می آورد. اگر شما نسخه پولی آن را خریداری کنید به Anti-phishing یا فیلتر اسپم نیز مجهز می شوید.

5. اد-اویر (Ad-Aware Free Antivirus+) 
 

ad-aware



نرم افزار آنلاین امنیتی که تمام الزامات را رعایت می کند.
به مانند اسم این نرم افزار زندگی را بدون ویروس و فایل مخرب ادامه می دهید. این نرم افزار طی این سال ها حسابی پیشرفته شده و به شما در اسکن فایل های دانلودی کمک می کند، شما را از نرم افزارهای جاسوسی آگاه می کند. این انتی ویروس وسط بازی شما ناگهانی وقفه ایجاد نمیکند و آلارم بدهد.

  • mohamad zam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی