بازار هدف

دانلود آهنگ ادی عطار به نام الکی خوش

mohamad zam | جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۵۳ ب.ظ

آهنگ الکی خوش ادی عطار

Download New Music Eddie Attar – Alaki Khosh

دانلود آهنگ جدید ادی عطار به نام الکی خوش با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ ادی عطار به نام الکی خوش

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ پوبون به نام 12:34

الکی‌ خوش ، تو با خودت توو جنگی منو نکش

نذار به هم بریزه سر یه مشت ، حرفِ بی‌ ربط

تو چی‌ باید میدیدی دیگه بی‌ رحم ؟

بگو به من ، شبات چجوری میشه بدونِ من

دورت کیا رو ریختی بگو برن ، بسه دوری

چجور دلت میاد میتونی‌

من خالی‌ میکنم رو کاغذ ، خودمو

تا کلِ گریه هامو راه دست کنم و

تو هم که خوب بلدی وابسته کنی‌

آخ ، بری کجا بسه نرو

قلبم آی ، نمیخوای از توو جلد بد درای

تو خوب نمیشی‌ تا خودت نخوای

تا خودت نخوای

قلبم آی ، چرا نمیگی دردتو به من

دردِ تو که میشه دردِ من

باهام حرف بزن باهام حرف بزن

باهام حرف بزن

میگذرونی این شبا رو تو هم

حد اقلش ازت جلو ام

زودتر از تو کم میارم و بعد ، تموم میشه

یا تو برمیگردی دیگه کم کم

یا من از تو کَنده میشه قلبم

غیر از این نمیشه دیگه حتما ، کدوم میشه

من خالی‌ میکنم رو کاغذ ، خودمو

تا کلِ گریه هامو راه دست کنم و

تو هم که خوب بلدی وابسته کنی‌

آخ ، بری کجا بسه نرو

من خالی‌ میکنم رو کاغذ ، خودمو

تا کلِ گریه هامو راه دست کنم و

تو هم که خوب بلدی وابسته کنی‌

آخ ، بری کجا بسه نرو

قلبم آی ، نمیخوای از توو جلد بد درای

تو خوب نمیشی‌ تا خودت نخوای

تا خودت نخوای

قلبم آی ، چرا نمیگی دردتو به من

دردِ تو که میشه دردِ من

باهام حرف بزن باهام حرف بزن

باهام حرف بزن

DOWNLOAD

  • mohamad zam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی