بازار هدف

سرفیس بوک 2 و ALL IN ONE به زودی رونمایی می شود

mohamad zam | جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۱ ق.ظ
سال گذشته سرفیس پرو 4 توسط مایکروسافت رونمایی و ارائه شد. سرفیس 4 بسیاری را شگفت زده و مجذوب خود ساخت. اما مشکلاتی نیز داشت که اصلی ترین آن فاصله‌ی موجود بین دو پنل این محصول در زمان تا کردن سرفیس بوک بود. به نظر میرسد مایکروسافت نیز به این قضیه اهمیت داده لولای سرفیس جدید را تغییر داده تا بهبود یابد و فضای خالی را رفع کند.

محصول دیگری که به نظر می رسد قرار است رونمایی شود رایانه All in One است که گفته می شود در 3 سایز مختلف 21-24-27 اینچی وارد بازار شود. نسخه 24 اینچی Full HD و نمایشگر 27 اینچی 4K خواهد بود.

اطلاعات دیگری فعلا در دسترس نیست اما آنچه انتظار می رود این است که پردازنده استفاده شده به احتمال فراوان سری جدید Kaby Lake کمپانی اینتل خواهد بود که سرعت خوبی دارند. ویندوز این محصول احتمالا ویندوز 10 نسخه Redstone 2 خواهد بود.
 
surface book


این 2 محصول احتمالا در سپتامبر 2016 در مراسم مایکروسافت ارائه و رونمایی می شود و فروش رسمی آن در ابتدای سال 2017 خواهد بود.


  • mohamad zam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی