بازار هدف

مشخصات سخت افزاری آیفون 7

mohamad zam | چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۱ ق.ظ

طبق اطلاعات فاش شده تا کنون، آیفون 7 در دو نسخه 4.7 اینچی فول اچ دی و نسخه 5.5 اینچی با رزولوشن 2K می باشد. براساس گفته ها و عکس ها بسته بندی پنل های نمایشی توسط شرکت JDI تولید شده است. در تصویر زیر عکسی از پنل آیفون توسط یکی از کاربران در فروم های چینی انتشار داده است.
 

آیفون 7



JDI از زمان های قدیم تاکنون مسئولیت تولید این پنل ها را برعهده داشته است .این بار وی افزایش رزولوشن را در دستور کار خود قرار داده و جنبه ای مثبت به نظر می رسد. این ویژگی برای کاربران جذاب است اما برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان نوعی مزاحمت است زیرا مجبور به تولید اپلیکیشن های متناسب با این رزولوشن خواهند شد. از طرفی افزایش رزولوشن موجب افزایش مصرف باطری خواهد شد. باید دید چه سیاستی برای این موضوع شرکت اپل در پیش خواهد گرفت...
 پیش از این نیز تصاویری که احتمالا متعلق به نتایج بنچمارک آیفون ۷ پلاس باشد، منتشر شد که نشان می داد احتمالا یک محصول با نام iPhone 9,2 در این تست شرکت کرده و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی از جمله مهمترین ویژگی‌هایی است که در آن به چشم میخورد. 
 

Iphone 7



از دیگر موارد این بنچ مارک پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۲.۳۷ گیگاهرتزی این آیفون اولین چیزی است که به چشم میخورد. این پردازنده کمی از پردازنده‌ی A9X که آن هم توسط اپل تولید شده و در فرکانس ۲.۲۶ گیگاهرتز کلاک شده است، قدرتمندتر است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی