بازار هدف

نسخه جدید BMW سری 5

mohamad zam | يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ب.ظ
در گزارش دیروز راجع افت فروش برند بی ام و سخن به میان آوردیم. تیم بی ام و بعد از یکسال قرار است ورژن جدید BMW سری 5 را وارد بازار کند. این کمپانی با ارائه عکس هایی از مراحل ساخت این محصول نگاه طرفداران این برند را به خود جلب کرده است.
 
bmw seri 5


این مدل با نام G30 و کلاس سدان وارد بازار می گردد. این سدان لوکس در سایز متوسط قرار می گیرد. طبق گفته شرکت BMW این نسل نسبت به ورژن قبلش پیشرفت محسوسی دارد اما در عین حال اصالت خود را حفظ کرده است. شاسی خودرو احتمالا تغییرات زیادی در ساختارش وجود خواهد داشت. قرار است وزن کلی این خودرو 100kg کاهش یابد. 

مصرف سوخت کاهش یافته میزان تولید آلودگی کاهش یافته است. بی ام دابلیو قول سیستم فرمان الکتریکی جدیدی داده تا طرفداران این برند را بیش از پیش معتاد این برند کند. 
 
bmw G30


اجازه دهید به سراغ زیر کاپوت این خودرو برویم ... موتور G30 ازنوع B48 که موتور 4 سیلندر و B58 که موتور 6سیلندر توربو است. و پیش بینی میشود مانند نسخه قبلی BMW با نام 530i و 540i خوانده شود. مدل سری M این ورژن حدود 600 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

در ایران نیز فروش سری 5 این برند یکی از محبوبترین برندها بوده است. ب ام و 528i با موتور 2.0 لیتری توربو 4 سیلندر در ایران موجود است.
 
bmw


شتاب این خودرو حدود 6 تا 6.5 ثانیه است که شتاب عالی به حساب می آید.

  • mohamad zam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی