بازار هدف

عینک اسپرت نایک برای ورزشکاران

mohamad zam | يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ب.ظ

با شروع المپیک لندن برندهای پوشیدنی در زمینه های مختلف شروع به تولید محصولاتی مرتبط با المپیک کردند. کمپانی بزرگ نایکی نیز از این قضیه مستثنی نیست. این شرکت با شرکت Zeiss عینک جدیدی را طراحی کرده که دور سر ورزشکاران بسته می شود. در این مدل عینک، هیچ لولایی وجود ندارد.

عینک جدید Nike با نام Wing ارائه شده و طراحی آن الهام گرفته از آناتومی بدن و تاندون های بدن می باشد.

عینک نایک



این عینک دارای شیشه ای بزرگ از کنار بینی شروع و تا کنار شقیقه کشیده شده است. یک بند از جنس سیلیکون دارد که طراحی آن به گونه ای است که کمترین سطح تماس با بدن و کمترین اصطکاک را ایجاد کند.


وزن تقریبی این عینک 26 گرم است که در نوع خود بینظیر است. نگهدارنده سیلیکونی برای سوار شدن روی بینی ورزشکار تعبیه شده که ظرافت کار به این ختم نمیشود. روی این نگهدارنده سوراخ هایی تعبیه شده که مانع تعرق و گرم شدن پوست ورزشکار می گردد. قیمت این عینک کمی زیاد است و در وبسایت Nike برای عموم نیز به معرض فروش گذاشته است. قیمت این عینک 1200$ می باشد. حال باید منتظر ماند و دید کدام ورزشکار المپیکی این مبلغ را پرداخت می کند و آن را خریداری می کند.

nike sunglass

  • mohamad zam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی