بازار هدف

ارسال با هواپیما آمازون در راه است

mohamad zam | يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵ ق.ظ
جف بزوس مدیر شرکت آمازون که دیگر حالا جز مطرح ترین و موفق ترین مدیران جهان است در اندیشه حمل و نقل هوایی محصولاتش است. این کمپانی با انتشار آخرینگزارش مالی خود نشان داد که سرمایه‌گذاری‌هایش بسیار موفق بوده است. پیش از این خواندید که او در حال حاضر پروژه ارسال محموله به وسیله پهپادها را آغاز کرده است. هم اکنون نیز شاهد این هستیم که او اخیرا هواپیماهای باری یا همان Cargo Airplane هایی را به خدمت گرفته تا با زدن لوگوی تجاری خود شاهد شروع کار رسمی این شرکت در زمینه ارسال با هواپیما نیز باشیم.

شرکت آمازون دیروز در یک نشست خبری از اولین هواپیمای بوئینگ 767 خود با لوگوی تجاری اش رونمایی کرد. این هواپیمای اجاره شده از کمپانی Atlas Air که یکی از شزیکان و سرمایه گذاران آمازون است تهیه شده است. او در ادامه تصریح  کرد به زودی این هواپیماها به 40 دستگاه خواهند رسید.

 هدف کمپانی آمازون کاهش سرعت ارسال و کاهش هزینه و برنامه ریزی بهینه است. به گزارش زومیت به نقل از آمازون وان، این روش حمل و نقل در جریان برگزاری نمایشگاه هوایی سالانه‌ی Seafair Air Show که در سیاتل برگزار می‌شود، رسما کار خود را آغاز خواهد کرد
 
هواپیمای آمازون


لوگوی ثبت شده روی هواپیما Prime Air است که نام سرویسی است که آمازون در آینده با استفاده از پهپادها به انتقال بسته‌ها با استفاده از آن خواهد پرداخت.


  • mohamad zam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی